C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 23 mars 2010

Fraktfritt 24-28 mars!

FRAKTFRITT HOS C´EST LA VIE HOME 24-28 MARS!

Nu bjuder vi på fraktfritt resten av veckan
från imorgon onsdag 24/3 till
söndag midnatt 28/3.
Alla beställningar kommer packas
och sändas ut under nästa vecka.

Erbjudandet gäller inom Sverige och endast
nybeställningar och ej för möbler
eller extremt tunga varor.
Tänk på att om du beställer varor som
inte är i lager än, så sänder vi din beställning
först när alla varor har kommit .

Vi har REA på massor av varor.
Vi reserverar oss för att paket ev. ej hinner fram före Långfredag till din ort pga kampanjen och att vi inte sänder varor förens under nästa vecka.

TILL BUTIKEN...
Välkommen!

Frukostkopp Faster och skål "liten Kaka"

Tips: prenumerera på butikens nyhetsbrev
www.cestlavie.se


bild Mia Blanche/Lena Granefelt

PS redan har jag fått många mail av kunder som blir helt galna över mitt erbjudande om fraktfritt. Vi får många order varje dag och har svårt att förstå aggressioner när vi har erbjudanden, pga att man lagt en order några dagar tidigare. Vi följer branschens regler vad gäller erbjudanden och kan inte ge åter fraktkostnader i efterskott.

2 kommentarer:

Mia sa...

Hej vännen!

Är det sant? Är det vintergäcken som visar sig hos dig tro, det låter som det i alla fall. Här finns fortfarande inte barmark någonstans förutom under våra stora granar... suck..

Vet du?? Igår hände nåt fantastiskt... var på MVC och fick lyssna på det lilla hjärtat. Vilket grej, blir ju alldeles tårögd ju. Så häftigt :)

Sköt om dig så hörs vi!
Kram Mia

Grön Iris sa...

Halloo,

ska ta mig en shopping runda hos dig.

Läcker bild!

Kram Linda