C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 9 mars 2010

{ Boksläpp i mars hos C´est la vie }


Nu i lager!

Släpps 3 maj


Nu i lager!

Våren är nästan nästan här trots så mycket snö kvar. Har ni känt hur solen värmer idag?
Det drippar och droppar från taken.... Och med våren släpps många nya böcker!

Vi får in två nyheter i mars och en annan efterlängtad bok släpps i maj.

Boken Betong och mosaik (släpps 15 mars) är en fortsättning på den förra härliga betongboken av Susanna Zacke och Sania Hedengren. Den stilsäkra duon är tillbaka med ännu fler charmiga och inspirerande projekt för betongälskaren!

Boken Blomstrande idéer (släpps 15 mars) är gjord av fantastiska Minna Mercke Schmidt. Kanske känner du redan till henne om du liksom jag, följer den härliga bloggen Blomsterverkstad. Nu gör Minna debut i bokvärlden!

Sist men inte minst - Den 3 maj är Anna Örnberg tillbaka med nya boken
Inred lantligt inne & ute!
Anna toppade listorna förra året med sin bok Inred & dekorera ljust och lantligt, nu kommer uppföljaren.

Förboka gärna böckerna hos oss redan nu, i butiken finner du dem här!



TIPS!
Vill du se utdrag av en bok, och veta mer innan du beställer - maila mig på butiken@cestlavie.se

Uppdatering: Nu har vi även Anna Örnbergs bok Inred och dekorera ljust & lantligt i lager!

Bilder: Eget collage av bilder med tillstånd av förlaget Semic

5 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Så underbara böcker!!! Speciellt boken av Anna Ö. Sänder dig hälsningar från Sälen/ Kram Mimmi

Grön Iris sa...

Böcker fyllda med inspiration, ja tack!

Och du...hihi fnissade högt över din kommentar hos mig...

Kram Linda

Tidsmästarinnan sa...

Men hallå vilka böcker! Anna Örnberg gillar jag jättemycket, och Minnas blogg är ju helt otrolig också... betong tycker jag verkar rätt kul också, jag är annars inte så mycket för alltför kladdiga pyssel, he he...
Kram
Susanne

Kari sa...

Det er flere av bøkene jeg gjerne vil ha!
Vet du om de vil bli solgt i noen norske butikker?

Kari :-)

Lina ♥ C´est la vie sa...

Kari -->
Hej!, Tror inte du hade någon blogg så jag hoppas du ser mitt svar här. Jag sänder dig gärna böcker från Sverige om du vill det. Vet inte om någon bokhandel i Norge tagit in dem. Maila mig eller ring, numret finner du i butiken. ELler maila på butiken@cestlavie.se så hjälper jag dig gärna. Kram Lina