C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 3 mars 2010

{ Anne Taintor i butiken }







Underbara och härliga bilder av dåtidens fotomodeller
finner du på C´est la vie´s nya artiklar från
amerikanska Anne Taintor.
Jag är helt förälskad i både bilderna och budskapen som är för dråpliga.
De kommer i ett urval på allt från portomonnäer, sminkväskor, block
och läppglans i små askar.
Kommer inom några dagar!

Missa inte sköna låten och videon i förra inlägget.

2 kommentarer:

Elsa och Helena sa...

Ja, helt underbara dråpliga bilder:)
Kram Helena

Grön Iris sa...

Den första bilden är ju så bäst, fniss.

Kramen till dig,

Linda