C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 15 februari 2010

Vinterkräksjukan är här

... och har sitt grepp om vår lilla familj. Den verkar gå snabbt över, en liten tröst iallafall. Men tyvärr blir inga beställningar packade idag, hoppas ni som väntar på ett paket förstår. Jag är
nog back in business imorrn :o)
Kram till er från en helt slut Lina

3 kommentarer:

Luiza sa...

Jag hoppas på att ni ska bli friska snart och håller tummarna för att alla kunder förstår...
Men det tror jag!

Krya på er!

Kramen /
Luzia

Grön Iris sa...

OOh stackare, den sjukan är INGEN lek. Ta det lungt!

Krya på dig kram,

Linda

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Usch fy och bläää för kräksjukan.. Jag går och oroar mig för den, undrar när den hoppar på oss..
Hoppas den går över fort och att ni kryar på er fort..
Kraaam Linda