C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 9 februari 2010

Très chic tallrikshylla!


I loooove this idea!

Åh vad fin den här tallrikshyllan är, med alla parfymer och skönhetsprodukter.

PRECIS så vill jag ha det i vårt lilla badrum.
Undra sa flundra hur jag ska ha råd att köpa på mig så mycket vackert och väldoftande till min gamla tallrikshylla bara... Min är fyndad på blocket och är ljusgul från NK ursprungligen.

Lite kul.


Visst ser det härligt ut?


bilden är sparad och så har jag glömt var jag såg den. tyvärr tyvärr.

8 kommentarer:

Under mina Tak sa...

Tänkte bara säga hej! Hittade din blogg via magasinet 101 ideer. Kul med bloggar man aldrig hittat till innan. MVH Johanna

H A N N A S - F O R M sa...

Å, vilken underbar blogg...hit måste jag komma tillbaka igen...snaaart!

TACK för din fina kommentar, blev jätteglad!

KRAM
Hanna

Therese sa...

Vilket bra tips, nu ska jag med leta tallrikshylla. Jätte fin blogg du har hit kommer jag tillbaka Kram//Therese

Emmas idéer sa...

Hej.

Å vilken härlig bild du visar!
De där bilarna är verkligen favoriter här hemma, och de försvinner alltid =O)

Ha en toppendag.

Kramar Emma

mariaK. sa...

Ja det var en kul idé med tallrikshyllan i badrummet. Fast det vill ju till då förstäss att man har någon mer plats att gömma undan de fula förpackningarna på. Inte så kul kanske att ha tandkrämstuben i tallrikshyllan ;-)
Kram Maria

Annica sa...

En kul ide! Men då får man nog samla på sig en del snygga burkar och flaskor. Ett angenämt bekymmer dock=) Jättefin blogg,kommer tillbaka! Annica

koralee sa...

Oh how I adore your blog...thank you for the sweet comment you left on mine the other day..I am off to visit some of your past posts. I will be back for sure!!!

Elsa och Helena sa...

Håller med, vilket ljuvligt badrum! Och det som står i hyllan skulle man inte tacka nej till:)

Välkommen att delta i min lilla utlottning oxå!

Kram Helena