C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 11 februari 2010

{ Slott & Säteri... }

Min kära granne funderar på att köpa en gammal skola utanför Stockholm.
Vad härligt det skulle vara med en lantligt belägen gård, tänk vilka ytor att inreda i en gammal skola... Mums!

Det skulle vara rätt underbart att ha ett eget säteri eller varför inte ett slott.
Ett axplock på sådana, i närheten av Stockholm.
Oppeby Säteri till salu.

Morsta Säteri sålt

Norrtuna Slott sålt

bilder från Residence.



4 kommentarer:

Grön Iris sa...

Halloj, jag har just skrivit på det förra inlägget...;) så du inte missar (det gör jag ibland)

Kram Linda

Grön Iris sa...

Vackra gårdar förresten, missade ju att skriva om inlägget...
Oppeby Säteri vore ju nåt.

Kram Linda

Vita rosor och förgätmigej sa...

Attans att de redan var sålda... Annars hade jag nog slagit till *blink*. Vilka underbara foton du har på din blogg! Oj, vill oxå kunna fota sådär bra.
Kram/ Anna

emilias gömmor... sa...

Ja du Lina, vilken gård eller slott som helst hade funkat för mig. Jag är inte så kräsen.(hihi).