C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 21 februari 2010

{ Produktnyheter i vår }




Hej alla!!
Har precis sänt ut ett nyhetsbrev i butiken med helt andra grejer, hah
Dels sånt som kommit in och sånt som kommer i veckan.
Men dessa underbara ting kommer dock lite senare i vår.
Går snart att förboka!! Håll utkik.
Ha en undebrar dag, trots snön som ligger tung och tjock över landskapet. Det är vackert eller hur? Men så det ställer till det i trafiken!


Alla bilder lånade av leverantör med tillstånd.


2 kommentarer:

Huset utanför stan sa...

Hej igen Lina! Ang Främmestadssnickerier så har de länk: http://www.frammestadssnickerifabrik.se/

Vi tittade även på Trädets: http://www.tradetssnickeri.se/

Vi valde Främmestad eftersom att de kunde leverera lite snabbare och vi hade ganska kort om tid. Annars tror jag att Trädets är lika bra. Jag gillar också beslagen. Fönstrena känns verkligen genuina med genomgående spröjs, beslagen och vädringshakar. Hör gärna av dig om du har fler frågor och berätta gärna om vilka fönster ni till slut valde;-)

Kram

Emmas utsikt sa...

Så härligt porslin! Me like!!

Nu har jag äntligen fått hängt upp mina vingar som jag fick i julklapp. Jag är så glad att du såg min efterlysning, jag kunde ju inte för mitt liv komma ihåg var de fanns.

:)

Ha det gott!