C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 5 februari 2010

Pretty in Pink

Ännu fler vackra sovrum...
I am dreaming....

Just nu samlar jag allt jag bara kan till min lilla moodboard.
Den sitter på väggen som en inspirationskälla, precis som
min blogg är min största samlingsplats för bilder som
inspirerar mig. Söker vackra bilder för idéer till vår nya hall,
vill alltid göra om sovrum efter säsong
(hmm lite skadad är jag nog)
och för att inte tala om vårt kök som snaaart ska påbörjas.

Ni som också renoverar vet vad jag menar,
man tröttnar aldrig på att leta efter mer inspiration.

Under fredagkvällen snickrade jag på en ny Header
till bloggen. Hmm svårt. Tycker flera av er har så fina
men ja den får duga nu.
Tog lite tid när man inte vet hur man gör riktigt.
Men Photoshop fick hjälpa till. :o)

Hoppas ni får en skön lördag!

foto 1.goorta yuuki 2.houseandgarden

1 kommentar:

Grön Iris sa...

Sprött och ljuvlig romantik, mums!

Måste öppna butiken nu,
ha en härlig godisfylld skål-dag

Kramis vännen,

Linda