C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 4 februari 2010

Nyinkommet - Rosennamn och Kryddörter



Åååh precis nyss kom en leverans mitt i snöovädret! På med stövlar och jacka och ut för att dra in alla varor. Det fina skåpet älskar jag, det kom in i bara 2 ex så ... :o)

Flera schabloner kom oxå. Bland annat den nedan. De ligger ute nu men jag ska försöka fota dem senare lite bättre. Här är bilder från Jeanne d´Arc Living på dem. Kryddnamn och Rosennamn... undrar just var jag ska måla upp mina exemplar...



Nu har lagret fått påfyllning av de fina Madonnorna och även med rosenkransar.

Kram / Lina


Inga kommentarer: