C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 19 februari 2010

{ Målning av trappan }

Idag målar vi trappan, förarbete är gjort och
nu ska det målas här hemma!
Inte bara trappan utan även nya
pärlsponten ska få bli vit och fin.
Håll tummarna det blir fint nu äntligen. :)
Nedan härlig bild på vacker trappa
från Martha Stewart.

En härlig och skön vinterhelg önskar jag er!



9 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Va kul! Skönt när man får igång efterlängtande projekt. Här fixas det och donas också.

Ha en underbar dag!!!!

Kraaam Mimmi

På landet vid havet sa...

Hej! Vilken fin blogg! Trappan kommer säkert att bli jättefin i vit! Ska snart måla vår trappa med, vilken färg använder ni? Nu ska jag tassa vidare och kika runt i din blogg! =) Trevlig helg! Kram Mia

Gisely Chessed sa...

Hi! I loved your blog, so beautiful. Hugs from Brazil!!

Huset utanför stan sa...

Å så fin trappa. Gulligt med bladen!

Vad kul att få fixat trappan och pärlsponten! Vi ska också måla vår trappa snart men bävar lite för det projektet. Hur ska man komma till övervåningen innan färgen torkat? ;-)

kram

Gisely Chessed sa...

Hi Lina!
In Brazil we have 28c, very hot!!
I've never saw snow...so sad hehe
Hugs
Gi

Grön Iris sa...

Hej vännen,
spännande, och härligt när det är klart, hoppas vi får se resultatet.

Lycka till med målandet,

Krrram Linda

Två systrar sa...

Halloj vännen!
Hoppas det blir fint! Du visar väl resultatet? Kram Charlotte

Therese ❦ Fjellrosa sa...

For en nydelig blogg du har ♥ Elsker både stilen din og de flotte inspirasjonsbildene du viser frem :)

Per sa...

Lycka till med målandet..
Tack för en bra blogg...