C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 16 februari 2010

{ Letters... }


Jag älskar bokstäver. Ord. Stora som små. Det är nåt med det grafiska. Jag har länge funderat på var i min inredning jag kan använda mig av dem utan att ledsna på just det ordet jag isåfall väljer. Såhär var rätt så fint faktiskt. Franska ord för varje siffra ... Fast jag har lärt mig att Ett heter Un och inte Une, men har kanske fel :o)
Och så önskar jag mig till vårt nya kök, frostad fönsterfilm med pelargoner för vi har sådan insyn just där...
Men så fint det var i tvättstugefönster också.



foton från Living etc.



1 kommentar:

Grön Iris sa...

Kul detalj med siffrorna, är inte så lätt att tröttna på heller...
Självklart gillade jag ju också washroom bilden, läcker.

Jag ska sy en cafegardin till köket, som ska fungerar som insynskydd. Mycket på g...och lite förvirrad fniss.

Kram Linda