C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 12 februari 2010

{ Hjerta - ny restaurang på Skeppsholmen }

Ett tips för dig som bor i Stockholm eller kommer hit på besök i vår!
Ägarna till de smarriga matställena på Moderna Museet och Arkitekturmuseet startar i dagarna ny krog!
Skeppsholmen öppnar ett lantligt och nostalgiskt Hjerta (klicka)
Adress Slupskjulvägen 28b.

Här kan du köpa stenugnsbakat bröd och ta med hem. Och du kan avnjuta både lunch och middag i matsalen.
Till och med frukost serveras för de morgonpigga på promenad mellan 9 och 10.
I café Hjernet serveras bland annat våfflor och på kvällen är här en bar.

Helt klart ett värt ett besök - låter som ett ställe helt i min och min makes stil.
"Lantligt med äkthet och värme" - så borde alla ställen kännas i den här stan.

Vill du boka bord ring 08-6114100
Hjerta på Facebook (klicka)



bild lånad av Hjerta

1 kommentar:

Livs Lyst sa...

Hei!
Så koselig og lys blogg jeg kom inn i nå. Jeg blir alltid fasinert og tiltrukket av disse lyse bloggene. Det er så godt å komme inn dit og hvile litt. Hvile øynene litt. Bloggen din var intet unntak! ;O)

Hilsen Liv i Norge ;O)