C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 28 februari 2010

{Helgerbjudandets sista dag }


FRI FRAKT i butiken ända till midnatt!
Passa på!

Dessutom kanonpriser på vårliga tyger, kika under metervaror.


Tänk att man tror att alla kunder ska bli GLADA för ett sådant erbjudande. Ändå vaknar man till ett par få små mail som gör att man tappar hakan. Några som är arga o "riktigt besvikna på min butik" att man erbjuder något sådant som fraktfritt när de redan lagt order. Jag frågade mig om de lagt order dagen innan, men när jag kollar så la de order för 6 dagar sedan!?! Och har redan fått sin vara som var betald med kort.

Vad ska man säga....

Ha en fin dag vänner!

4 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Från och med, till och med, borde väl inte vara svårt att förstå. Om man köper ryggbiff idag för 189kr/kg, men det är nedsatt from imorgon till 129kr/kg tom söndag.
Då kan man väl inte komma till affären dagen efter och få det nya erbjudande priset. Eller hur?

Kram Mimmi

Grön Iris sa...

Hmmm kunder kan vara både bra och mindre bra...Det är alltid så!

Ha en bra kväll vännen,

kram Linda

Emelie sa...

Ja du Lina, ibland undrar man vad det är med andra! Ofta så är det väl något annat som ligger bakom det utövade missnöjet och så blir något helt annat i fokus för utagerandet. Tråkigt!!!

Jag var in i din närbutik härom dagen och kollade runt...Det finns så himla mycket ifnt att fylla sitt hem med! Lycka!!!

Ha det gott och så önskar jag dig en fin start på veckan. Försök att glömma och ta åt dig av det positiva istället!

Jag blir så glad över dina fina rader till mig!
kram Emelie

Vita rosor och förgätmigej sa...

Man upphör aldrig att förvånas... Ibland undrar jag hur människor tänker. Har hört både det ena och det andra i mitt liv när jag har arbetat i butik. Men, men man får skaka av sig och gå vidare.
Kram/ Anna