C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 28 februari 2010

{ Glada dukningar med sötaste mönster }








Dessa underbara artiklar kommer snart in i min butik!

Visst är de häftiga?

Söta, färgglada och med underbara mönster.
Är du intresserad så hör av dig via butiken, ha en skön måndag!

(bilder lånade av PiP)

Tack alla ni som handlat i helgen, vad roligt att se så många på en gång i butiken (jag såg i systemet att många var inne på söndagkvällen och letade godbitar.) Nu hoppas jag ni har tålamod då det tar lite tid att packa allt ordentligt. Och dessutom kommer nog inte lastbilen fram här ute idag. Det är snöstorm - igen!
Men era paket kommer :-)

3 kommentarer:

Luiza sa...

Denna färgklick var precis vad jag behövde , denna gråa , trista dag!

Tänk inte på knäppisar som inte har något sunt förnuft. (Syftar förstås på ditt föregående inlägg).

Ta hand om dig, vännen!

Kramen/
Luiza

Grön Iris sa...

Suktar...så ljuvliga tingestar!
Bara älskar dom ljuvliga färgerna som bladas med olika mönster.

Må bäst,

kram

Linda

Under mina Tak sa...

Riktigt snyggt. Heter det något speciellt? MVH Johanna