C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 21 februari 2010

{ Förbeställ boken nu - fåtal ex till butiken! }

Förvantansfulla är vi alla på den vackra boken Lantlig Charm. Professionellt fotad av Katarina Nilsson , text och styling Anette Hjerpe. Upplagan är slutsåld enligt författarna, och det är inte klart om en andra upplaga kommer tryckas.
Men vi har några få ex beställda till vår butik - skynda dig innan de är helt slut! Boken är på 180 sidor och kommer ut i maj månad 2010. Stilen är lantlig charm förstås och ihop med några läckra recept tror jag på att denna bok slår flera av de tidigare böcker vi sett.
Klicka på bilden i högerspalten & kom direkt till FÖRBESTÄLLNINGEN, eller klicka.

Bilder lånade av författarna.
UPPDATERING: Boken är nu slutsåld (2010-02-23) vi hoppas på en andra upplaga senare i år.

2 kommentarer:

Mine Blomster sa...

En vakker og innspirerende blogg du har.
Hos deg kunne man få mange fine og nye idèr!!
Ha en fin uke!
HIlsen fra
Mine Blomster
;O)
(Var ikke sikker på om du fikk min melding her...så jeg setter den inn en gang til. Om den kommer to ganger, beklager jeg rotet ;O))) Men godt ment!! ;O)))

Huset utanför stan sa...

Ja, visst längtar man till boken!

Ang våra fönster så har vi bestält dem från Främmestadssnickerier. Det är ett ganska litet snickeri här nere. Vi ville ha genomgående spröjs så det är tvåglasfönster istället för treglas men med en gas emellan skivorna istället.

Hoppas ni hittar det ni letar efter! Jag älskar våra nya fönster och ångrar inte för en sekund att vi bytte!

Kram