C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 21 februari 2010

{ En känsla av vår... }

Idag strålar solen från en klarblå himmel! Har nästan glömt hur det känns. Här är 17 minus och så mycket snö att jag inte vet hur jag ska ta mig fram med butikens nya varor som nu är fotade och nerpaackde i sina lådor igen, på väg in i lagret.

Men det är vackert ute!

En känsla av en stundande vår får jag av dessa vackra foton, åh så jag önskar att jag kan lära mig göra sådana vackra bilder.

Önskar en fin söndag!


2 kommentarer:

Mitt Stugliv sa...

Hej Lina!

Kikade in på din sida och blev inspirerad av fina bilder.
Visst längtar man till våren nu efter detta vackra vita vinterland.
Njut av dagen!

Ha en fin söndag
KramKram
Lotta

mariaK. sa...

Här har vi också haft strålande sol idag, efter gårdagens snöbus(fast "bara" -12). Bilar och traktorer körde i dikena, och taket på vår idrottshall rasade in. Suck...
Ja, måtte det bli vår någon gång.
Kram, Maria