C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 27 januari 2010

Vinterdrömmar i stormigt väder...

Som många av er vet drömmer jag om vårt nya kök. Idag hittade jag några sparade bilder från Canadian House & Home. Köket ovan är så luftigt att jag bara smälter, även om stilen kanske inte är min, jo men lite är det det.

Nu när jag längtar efter en grön vår, så tycker jag att gröna textilier är härliga.
Sovrummet nedan ser obotligt romantiskt ut.
Men jag önskar ju förstås att det var här jag skulle sova inatt, långt bort från vinter och stormar...
Bild även den från Canadian House & Homes.


Kram / Lina


4 kommentarer:

A-P sa...

Hej. Tack för kommentaren i min blogg. Grattis på 40 års dagen! Vilken underbar blogg. Det där köket och sovrummet var helt i min stil. Så fräscht och ljust kök. Fast jag håller med dig att helst skulle man bege sig till solen ett tag. Särskilt en dag som denna. Snöstorm ute med stormvarning klass 2. 26 meter i sekunden blåser det. Ha en bra dag./ Anna-Paulina

A-P sa...

Förresten så glömde jag berätta angående bakgrunden. Kika in på
http://blo64rt.blogspot.com/
där kan du hitta många fina modeller. Sen anpassar du bloggen och lägger till html koden som du kopierar från den där sidan med bakgrunder. Hör av dig om du behöver hjälp.
MVH/ Anna-Paulina

Grön Iris sa...

STORT jätte grattis och hurra hurra hurra hurra, i efterskott!!!

Hmm spännande med nytt kök, men usch va svårt att bestämma sig. Mycket färg, lite färg? Tröttnar man? Vi bor i ett nybyggt radhus sen ca 2½ år och suck va många beslut det var att ta.

Ha en go fortsatt vecka,

kramis Linda

Studio * Plong sa...

Fint kök och vackra bilder! Det är mysigt att titta in in din blogg. Köket är inte så långt ifrån dig, med sådan lust och inpiration som du har?! Må väl och fortsätt som du gör! /Sofia