C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 10 januari 2010

Tapeter...




Funderar..... och funderar. På tapeter till sovrummet.
Vill ofta göra om vårt sovrum märker jag.
Nu vill jag ha vitt i hela rummet, vita påslakan, vit sängkappa, inte volangig utan slät och så en tapet på den stora väggen. Kanske en av dessa. Som jag tror någon sa var från Sanderson resp. Colefax.

Fina va?


5 kommentarer:

Grön Iris sa...

Dom skulle passa fint till vitt, dom inger lugn vilket man kan behöva. Passar utmärkt som sovrumstapet.

Todeloo, Linda

Ps. vill förändra i hallen och i vardagsrummet, har inga ideér ännu...får väl blogga och inspireras.

Feelings sa...

Jättefina tapetval, båda två...
Jag vet hur du känner för det vita, jag är likadan, men där säger mannen ifrån. Han vill inte ha vitt i sovrummet...hehe.
Nåja, jag får nog ge mig , jag får ju bestämma inredningen i nästan hela resten av huset...

Tack för ett trevligt möte , senast. Tyckte ert bemötande var sååå varmt.

Har bläddrat lite i boken, är den inte underbar? Jo! Mycket! Haha...

Har också plåtat tapeter, gör ett inlägg i framtiden.

Massor av kramar/
Luiza

Feelings sa...

Hej, igen!

Om det inte är till för mycket besvär, skulle jag gärna vilja att du tog reda på priset av byrån!
Fast jag antar att jag inte har råd iallafall =D. Man kan ju alltid hoppas... Den var sååå himla fin!

Nu ska jag in och beställa lite av dig. Behöver muffins formar. Ska göra "cupcakes" i helgen. Om det funkar att jag hämtar dem så klart...

Kramen/Luiza

annashusidingtuna sa...

Ååå vad svårt att välja de är fina båda två!
Kram Anna

Ullis sa...

Jättefina tapeter båda två. Mest tyckte jag ändå om den ljusblå.
Jag planerar en slät sängkappa i naturfärgat linne och en sänggavel. Sen gäller det att hänga upp nya gardiner! Få se när jag ska hinna med det...
Ha det så bra!