C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 2 december 2009

Veckans Fototriss - Bokstäver


Mitt bidrag till veckans Fototriss: egen tolkning - 3 bilder av bokstäver.
Fler bidrag finner du här.
Fruset och iskallt i Stockholm idag, och solen strålar från en lyckligt blå himmel.
Nu har jag beställt lite pyssel till barnen och mig på Panduro. Ser fram emot paketet.

Kram / Lina

Tipselitipsar att mallarna/Schablonerna/bokstäverna finns i min butik. Även skylten finns där.
C´est la vie Home


2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Trevliga bokstavstrissar som ju passar fint in i tiden. ABC är alltid bra att kunna. :-)

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Så mycket fina bokstäver..o din blogg är med såå fin!!

Kvällskram ♥ Millan