C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 9 december 2009

När jag var liten...

Hej på er,

idag har jag packat i ordning alla de sista paketen som beställdes under fraktfria dagen i helgen. Puh vad jobbigt, men så roligt med :o) Imorgon får jag ta tag i alla nya beställningar som kommit i veckan.


När jag var liten så hade jag en så gullig Luciaklänning. Nedtill är den kantad med en bred gullig spets! Kragen har en söt liten spetskant den med.
Nu ska min lilla söta A använda klänningen på måndag på förskolan. Först ska de lussa på ålderdomshemmet och senare för oss föräldrar på den lilla innergården. Hon har valt att ha glitter i håret och runt midjan och ett ljus i handen.
Hon är snart 5 år och läser en dikt utantill. Så himla sött!
Söte prins N, ska vara röd tomte med både overall och luva. Han är precis fyllda 3 och kommer nog mest stå o stirra på alla vuxna. Hahaha.´

På Luciadagen ska vi ha lite glöggfest här hemma i huset.
Ska bli jätteroligt att träffa lite vänner man försummat under hösten.

Kram / Lina

1 kommentar:

Grön Iris sa...

Jag tycker så mycket om saker som följs åt i tiden, tänker på Lucialinnet. Hmm jag fick en idé...

Våran Alfred är 3 i mars och ska vara tomte imorgon på sin förskola, han sjunger "Lusse lelle" hemma och mitt hjärta smälter som smör...får se om han rör på munnen imorgon *ler*.

Ha det så mysigt på Luciafikat!!!
(visst är det svårt att hinna med sina vänner)

Kram kram Linda