C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 7 december 2009

Måndag...


Tack alla rara kunder som varit så positiva i helgen och beställt så mycket på vår fraktfria dag. Nu återstår för mig att packa och packa och åter packa varor. Det tar nog en stund men varorna kommer, så snart det bara går!
Tack för alla positiva och glada mail, till och med en kund som skrattandes önskade oss lycka till inför anstormningen av beställningar. Men det var inte såååå farligt, det känns helt överblickbart iallafall. hahaha.


I eftermiddag kommer så äntligen våra efterlängtade varor från Oddbirds!
Sköna Charlotte kommer hit personligen och det ska bli så roligt att få träffa henne.
Lovar fota och visa er vad som kommit.

Och imorrn ska jag fotografera Tisdagstemat, det ser jag fram emot. Hoppas vi får lite sol i dagarna.
Ha en fin ny vecka alla ni söta och goa människor!
Kram / Lina
Bilder lånade från Oddbirds.

3 kommentarer:

Toru / 徹 sa...

Hej hej

Det här är en inrednings snickrare som bloggar.

Du få gärna kolla in.

Lite annorlunda i alla fall.

Toru

AKO sa...

Hej igen! Ser att du gillar inredning. Själv är jag alldeles för lat för att engagera mig mer än normalt tyvärr. Du skrev något om att lära sig fota mer och att redigera. Det är bara att fota, fota, fota för så lär man sig mycket. Jag har aldrig gått kurs eller liknande men skulle gärna göra det.

Tycker att bilderna i den nedre rutan är jättefin. Har du tagit dem?

AKO sa...

Jag menade att alla bilderna i det nedre kollaget var fina. :)