C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 7 december 2009

Lite pyntat...



Idag har jag hunnit pynta eller snarare ta fram lite sånt jag vill ha framme nu i advent.

Charlotte var här med vår leverans! Det ni , personlig leverans, det skulle fler tillverkare/designers göra. Kan ju bli svårt dock för en del men ändå - så himla trevligt va?
Och bilder får ni imorgon om det blir riktigt ljust och fint på dagen. Lyckades ta ett mörkt kort med mobilen på söta Charlotte med. Får se om jag lyckas få över den till datorn.
(Struten och lådan som liknar en gammal bok samt hästen med ljus finns i min butik. Den älskade ängeln är inköpt för många år sedan, minns inte var)
Kram / Lina

2 kommentarer:

Bittan sa...

Fina bilder du visar...inte dåligt att hitta dagsljus nu :-)

ha en trevlig kväll // Bittan

Grön Iris sa...

Jätte söt häst, matchar så läckert till den söta flickan.

Kramis Linda