C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 18 december 2009

Köksdrömmar i december

Foto Sköna Hem
Åh vad jag drömmer om ett nytt kök. Just nu känner jag för rena linjer och modernt kök. Tänk så jag ändrar mig heeeeela tiden!
Den här veckan bara försvann. Många som skulle ha sina julklappar i tid förstås, så jag har jobbat mycket.
Ni blir det lite glögg fest igen imorrn och så ska vi njuta av alla snö som kommit. Har skottat gångar i trädgården så vi kommer fram, och snön når oss till låren här. Härligt!
Ha en fin helg alla,

kram kram Lina

2 kommentarer:

emilias gömmor... sa...

Köksdrömmar är underbart! Tack för ditt samtal i veckan, angående Indigo. Ha en underbar helg och glöggmys.

Kram Mimmi

catthie sa...

Hejsan
vilka vackra kök du visar, vem skulle inte vilja ha ett Stort kök nu så här till jul och bjuda hem alla nära och kära utan att trängas.
önskar dig allt gott
Catthie