C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 10 december 2009

Handgjort...

Foto C´est la vie
Handgjort av återvunna textilier från Oddbirds.

Detta härliga långa halsband kom Charlotte
hit med när hon var här med våra varor.
Vi har även armbanden i vår butik. Välkommen in!

Pssst... ni som missade ruschen av de vackra
volangkjolarna med hålsöm -
nu har vi dem i lager igen!!
Här.
Kram /Lina

4 kommentarer:

Grön Iris sa...

Todeloooo, här är hemsidan till "the cottage". Vi var två familjer som hyrde den och det var gott om plats.

http://www.villasunflower.org/index.html

Snyygga halsband, Oddbirds e så coola.

Kram till dig, vännen!

Två systrar sa...

vad underbart att lucialinnet finns kvar! Jag är övertygad om att det jkommer fällas en och annan tår... ;-) Vi har lucia i Sorunda kyrka med barnens skola i morgonbitti..Lilleman ska vara stjärngosse, som alla andra killar i hela skolan! Lilla E ska vara tärna och mamman kommer grina i vanligordning...man blir så rörd, så fint!! Ha en mysig helg! Kramn C

Gnistrande snö sa...

Hej,

tack för din rara hälsning! Kul att hitta hit, så många fina bilder!

Så fint och fiffigt att återanvända textilier.

Ha det så gott!

Mvh Katarina

Ida Gerdemark sa...

Åh vilket fint halsband!