C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 4 december 2009

Fantastisk inspiration


Underbar dekoration helt i min smak!
Från Country Living kommer dessa foton.

Igår kom söta Alexandra hit på vägen hem, med ljuva hyacinter, tazetter och lingonris bland annat.
Hennes butik Blommor & Jag finner ni på Hornsgatan på Södermalm.
Tack Alex!

Önskar er alla en härlig helg!
Kram / Lina

Pssst... tipselitipsar om att det är frakfritt i min butik hela söndagen! Nu firar vi att det är andra advent.
Välkommen in C´est la vie Home

3 kommentarer:

Lilla Blanka sa...

Hej!

Härliga ljuvliga bilder!!!

Kram och ha en ♥ adventshelg!
Mia

Emelie sa...

Ljuva juliga bilder. Enkelt är vackrast!
Trevlig Helg!
Emelie

Nozomi sa...

Lovely Christmas decoration!!