C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 4 november 2009

Underbara nya kök





Hej på er,
Ligger sjuk sedan flera dagar och har tid att tänka lite egna tankar för en gång skull :0)
Idag, då drömmer jag om nytt kök.
Inspiration från Hampton Design.

Passar på att berätta om de förseningar som råder i butiken.
Maison Belle Christmas kommer in igen innan advent förhoppningsvis. Första leveransen tog slut direkt. Tack snälla ni för att ni är så många som beställt.

Vi väntar fortfarande på leveransen från PB Home, och har inget datum alls från dem. Vi väntar även på varor från Oddbirds, vilka bör komma inom kort tror jag. Oddbirds som gärna gör nytt av gammalt och återvinner prylar.
Ni har väl inte missat deras fantastiska lampa av återvunna serviser, som vi har i butiken? Ett riktigt unikt objekt för den kräsne. En måste jag ju bara köpa själv.

Fler gardiner kommer in i vecka 47 och förhoppningsvis kommer då alla modelllerna, så ni ska slippa vänta längre. Hoppas ni har förståelse för att vi ej kan råda över läget.

Nu blir det kurering i soffan med lite skön musik från Missy Higgins!!

Kram / Lina


2 kommentarer:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Jag tar gärna emot vilket kök som helst:) Skulle kunna bygga resten av huset runt dessa kök...hihi:)
Susanne

Stine sa...

Så vakker blogg du har..Liker veldig godt kjøkkenet ditt,det var kjempe lekkert..ha en fin kveld..klem Stine:-)