C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 12 november 2009

Några minuter av sol, några sköna minuter bara...

foton av Lina - C´est la vie

Idag äntligen kom solen fram en liten liten yttepytteliten stund.
Jippi!!
Fram med kameran! Här skulle fotas. Och det på momangen.
Skenet som solen gav in i mitt stora rum gav
det ljus jag så länge behövt för att kunna fota lite varor till butiken.
Jag är ingen mästare på det där med att fota men ändå, ljuset är ett måste om jag ens ska kunna fota lite halvbra :) haha

Några minuter, några sköna minuter med sol i ryggen.
Men sen, moln igen.
Nu är det nästan mörkt ute redan.
Längtar man till våren eller? Eller iofs är en kall vinterdag
med mycket snö och sol inte dumt heller.

Jag älskar målat grovt trä - rufft och rått.
En del av trävarorna finns redan ute i butiken
och bara nya bilder har fotats idag, mina egna.
Och det som inte ligger uppe än - Håll utkik!
Hoppas ni fått lite sol på er idag,
en kort stund iallafall?


Kram / Lina



7 kommentarer:

Lantligt förälskad sa...

Så fina de var :-) Hoppas allt är bra med dig.

Kram Benita

Home No.1 sa...

Hej Lina!

Nu vad det länge sen jag var inne här...

Har samma problem som du ska du veta med fotograferingen...nu ska jag kika in lite i din fina butik=)

ha en skön helg!
Kram Annica.

Mitt liv - Mina drömmar sa...

VIsst gäller det att passa på! Ljuset är ju så värdefullt på mång sätt!

Kram Annica

Mia sa...

Usch då, fredag den 13:e... tack för påminnelsen. Ska tänka på vad jag tar mig för idag. Vågar väl inte ens öppna färgburken idag då... med risk för att måla hela huset. :)

Trevlig helg vännen, hoppas du mår bättre nu!

Kram kram
Mia

Riikka sa...

Hejsan, älskar sin blogg...jag beställde lite Maison Belle idag och kunde bara inte motstå den där underbara Merry Christmas-skylten...jag Älskar Julen..så är det bara. Fortsätt att inspirera oss...
Mvh.Riikka

Grön Iris sa...

Hej!!!

Tack för ditt besök hos mig, såg det bara för nån dag sen. Jisses vilken mysig blogg och jag är jätte nyfiken på din shop!

Jag länkar gärna till dig!

Kram Linda

lelle.karlsson sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.