C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 30 november 2009

Foto - åh älskade foto


Jag älskar fotokonst. För några år sedan höll jag på att bli fotoassistent till en av Sveriges största fotografer. Men livet ville något annat, jag valde en annan väg. Då.
Undrar ibland hur det hade varit om jag tackat ja?

Jag älskar fotografier, gamla och nya. Att få fascineras och förfasas och... förföras.
Läser många av era fotobloggar, men även många utomlands. Som denna.
Fantastisk installation va? Jag är total-fascinerad!
Mer läser ni här Little People

Hoppas ni får en fin ny vecka!

Kram / Lina

2 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Fotografering är fantastiskt! Jag stod oxå vid vägskälet en gång i världen och valde att gå en annan väg. Men fotograferingen finns alltid med mig:)

Kram Annica

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh vilken super bild... Tänk om man hade råd med en super kamera och ett litet lab i källaren, ja om man hade hus då *ler*
Hoppas allt e bra med er..
KraaamLinda