C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 21 november 2009

Färgglatt i gråtrist väder




Jag älskar färgglad och kul design.
Kolla in de smarta skärbrädorna Index, en för varje livsmedel.
Och Nest 8 är bunkar, mått och sil i en platssparande design.
Smart?
joseph joseph är tvillingarna Antony och Richards designföretag med jättesnygga prylar för köket.
På deras hemsida finns massa praktiska och snyggt
designade prylar som jag bara VILL HA!
Var de finns i Sverige vet jag inte än,
men om jag kommer på det så får ni veta.
Men det går ju utmärkt att beställa från Storbittanien med.
Ha en skön lördag,
Kram / Lina
bilder lånade från josephjoseph.com

2 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Vilka härliga färgklickar! VILL HA!!!

Kram Annica

Grön Iris sa...

Halloj!

Jätte roliga prylar, man blir glad.

Ha en bra kommande vecka!

Kram Linda