C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 28 november 2009

Bilagan Härligt Hemma


Idag har vi annons i Härligt Hemma, Aftonbladets bilaga. Det är inte första gången i år men nu är den så julig och fin.
Måste få visa.
Nästa gång är vi med den 12 dec. Den vackra skålen köpte jag på Indiska en gång i tiden.

Bilderna är tagna utav mig och vännen/fotografen Martin Botvidsson.

Nu ska vi pyssla idag. Och införskaffa glögg.
Kram / Lina

3 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Ja det var en fin annons! :)

Emmas utsikt sa...

Ja hurra! Det var ju dina vingar jag letat efter! Ska säga till Tomten med en gång. Eller min Käre då... ;)

Kärlek till dig!!

Får hoppas jag har varit snäll.

Jag och mina tjejer sa...

Hej
Fint med fransk inspiration och färg!
Annette