C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 16 november 2009

Årets Papa (inte en Mama)

All ära till alla fantastiska mammor
(Årets Mama blev Sanna Lundell)
Men....
Jag vill utbringa ett stort HURRA för
Paolo Roberto idag,
för titeln
Jag tycker Paolo var en given vinnare!

Han får din slöa sida att försvinna och föder viljan att träna, han visar det goda italienska köket och lagar fantastisk mat i Primo Paolo, och sprider sin energi som en virvelvind in i mitt hus.
Från värsting till värsta pappan.
Hurra hurra hurra hurra för Paolo, Årets Papa!

Paolos egna sida hittar du här.
bild lånad från nätet

1 kommentar:

Grön Iris sa...

Ja, kul för Paolo!!!
Du sammanfatta honom VÄLDIGT bra!

Ska bli kul att se honom som programledare i Robinson (tycker jag iallafall, fniss)

Jätte kramen från Linda