C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 27 november 2009

Advent och juliga inslag



Nu längtar jag massor att få göra adventfint och imorgon äntligen ska jag börja. Här hittade jag några vackra gammeldags jultyger i naturfärger. Helt underbara tycker jag.
Bilden är lånad från skönahem.se och tygerna är i ordning:

Bomullstyg Stjärnholm - Åhléns, Linnetyg - NK tyg och sy, Paisleymönstrat ylle - Arredamento från Etro, Antikt linnetyg - Garbo interiors, Randigt linnetyg - Klässbol, Linnetyg med hjärtan brodyr - Les tissus Colbert, Randigt tyg Mali - Les tissus Colbert.

Mer om artikeln ser du här.


Ha en fin helg kära ni,
Stor kram / Lina

2 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Åhhh en riktig prinsessa på ärten hög... Mi like så underbart...
Ville önska dig och söta familjen en härlig advent på söndag..
Kramizar Linda

Grön Iris sa...

Jätte läcker bild...vill bara ha...

Tack så otroligt mycket för din gulliga kommentar hos mig, blev så glad!

Vi skrivs!

Kram Linda