C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 19 november 2009

1 rum och kök








Jaha... idag fortsätter jag att drömma om kök och ljusa renoverade rum.
Ganska fin lägenhet tycker jag!
Snygga golv, härlig skafferidörr i köket,
tapeten i orange, och SÅ fina fönster...

Här är kaos, med lite rivet och lite nytt i alla rum känns det som.
Dök in på Colorama idag och lånade hem en underbara katalog med tapeter, ni ska snart få se.
Oförväntat himla färgglatt blir det iallafall.
Kram / Lina
bilder Desire to Inspire

3 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

OOOoooh det var en sjukt fin liten lägenhet. Vilket fönster!

Galleri Omberg - M Liljeqvist sa...

Fint!
Det saknas en stor väggmålning;)
/Mattias (Dekorationsmålare)

Anonym sa...

Hej.

Jag undrar var tapeten med orange kommer i från? Den var jättefin!

Åsa