C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 9 oktober 2009

Praliner, bakelser och choklad i stora lass!

Idag är det premiär på Chokladfestivalen
på Nordiska Museet.
En underbar tillställning kan jag lova. Läs mer...
Och idag på TV4 i programmet Efter tio, står kockarna redo och gör just... choklad.
Missa inte det.


Foto: Peter Segemark, ©Nordiska museet


Kram / Lina - chokladoman

3 kommentarer:

Birgit sa...

Det var synd att jag missar det. Är i Stockholm tisdag och onsdag.
Jag var på flygplatsen i Zurich för några veckor sedan. Där gjode dom chokladkulor på platsen som man fick smaka. Det var den godaste choklad jag smakat. Så jag förstår att det blir gott.
Kram
Birgit

Freshly Found sa...

Looks delicious.

märta sa...

Vad mumsigt! Cholkad är ju bara så gott!
Jag hoppas att du har sett mitt mail.
Ha en skön helg!
Märta