C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 4 oktober 2009

Nyss hemkommen från torpet och bakar kanelbullar i full fart innan barnen blir för trötta. (Kanelbullens dag ni vet!)

Kikar in för att gratulera vinnaren av skålarna i förra inlägget.
Grattis Lisa K. i Skåne, hoppas du får fint i ditt kök med de söta skålarna.
Berättar i veckan om vår sköna helg i södra Östergötland.
Kram - bullbakande Lina

1 kommentar:

Lindas vackra rum sa...

Hej Lina!
Hoppas ni hade det mysigt här i Småland, trots det trista helgvädret!

Det är ju så gott med nybakta bullar! Mmmm

Nu har jag lagt upp de första inredningsbilderna från huset på min blogg ifall du är nyfiken. Har än sålänge bara börjat packa upp lite skrymmande lådor, för att få lite mer plats för ännu mer kartonger! :)

Ha det gott!
Varma kramar Linda