C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 20 oktober 2009



Nu är de vackra sjalarna i lager sen ett par dagar och ni som redan beställt - de är på väg :o)
Här packas det upp varor för fullt - ett stort lass står i min hall (!) Hmmm jättepopulärt. Men det är det hamnar innan jag gått igenom allt. Sen bär jag upp allt till boden/lagret. Så näe ... nu är det bara att fortsätta jobba här!
Ha en skön tisdag,
Kram / Lina

2 kommentarer:

Mimmi sa...

Superfina sjalar! Har du fått in hissgardinerna än? Jag har förbeställt, den från Svanefors.

Kram Mimmi

Berta F sa...

Hello I ´m Berta (www.toiledejouy.blogspot.com) ....Thanks you for your nice commentes in My BLOG...... I Follow your Blog is very nice....¡¡¡¡¡ Berta