C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

söndag 25 oktober 2009

Lisa och jag...

Hattaskarna är fina till alla förvaring.


Jag vet inte hur det är med er - men jag,
jag älskar Lisa Bengtssons
olika verk. Hennes serie Lisa Lisa
säljs exklusivt på Moderna Museet hela hösten.
Själv är jag mycket förtjust i tapeterna
och förvaringsboxarna. Boxarna återfinns
i vår butik. Där finns de i beige/vit.

En tur på museeum idag söndag vore härligt.

Bilder lånade från lisabengtsson.se

♥ Lina ♥

Missa inte tävlingens sista dag!
Kika här.


1 kommentar:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hejsan vännen!!
Vilka tokröriga roliga härliga bilder.. Jag gillar den med tidningspapper/ängel bakom soffan...
Hoppas ni haft en myshelg med Idol och annat kul...
Kraaam Linda