C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 21 oktober 2009

Just for fun!




Åh detta trist gråa väder! Om man inte var tvungen att jobba så skulle jag göra en massa andra kreativa saker. Som detta...

Jag läser en del engelska och amerikanska bloggar och en av dem halkade jag in på idag när jag åt min frukostmacka. Där fann jag ett så sött och fantastiskt roligt och personligt litet projekt. Ni måste bara ta del av det!

Även om ni kanske inte finner just en pappersmugg från Starbucks :o)
Hur man gör och material för denna
scrapbooking finner ni om ni kikar in här hos Ali Edwards.
Hon har lagt ut ett litet kit med Steb by step instruktioner av ett projekt som Wilna skapat.
Och resultat blir helt underbart. Måste prova själv så snart tiden räcker till.

Här finner du bilder och filer att ladda ner för att sätta igång. Lova visa mig bilder på det ni skapat.

Ha en skön onsdag,
Kram / Lina



2 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Godagens!!
Men jisses va söt liten bok, gillar dom där flikarna/markerins tyg ja va man nu ska kalla dom som sticker ut på sidorna... Vill också göra...

Jo jag hittade knoppar i går, dom hade fått in lika som jag hade sen förut så nu roffa jag snabbt till mig 22 st......

Hoppas du har en bra vecka ...
Kraaam Linda Nostalgi och rosor

It's a house sa...

Hej och tack för Stockholmstipsen, ska bli så skönt att få åka iväg ett par dagar!!! En sväng till frisören för en make-over vore ju inte helt fel.... Hmm ska tänka på det!

Åh nu väckte du scraplusten i mig!!! Stötte ihop med en gammal jobbarkompis på stan igår och han beställde ett grattiskort till ett bröllop så nu är det dax att börja spåna fram idéer. Kul!

Karolina