C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 16 oktober 2009

Paris Paris make my walls talk...

Jag
älskar
tapeter!
Tänker ofta att
"Så ska jag ha det i det eller det rummet"
Det kommer bli perfekt.
Den tapeten vill jag bara ha!
Men det stannar ofta där.
Vid tanken.
Men denna tapet.
Den vill jag bara ha...
;o)

Inspiration från Paris Modevärld.
Foto lånat från Intrade.
Här finner ni dem!

Önskar er en skön helg!

Kram / Lina

4 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Jätteläckert. Jag gillar också tapeter, men hemma hos oss är det mest träpanel, så lite svårt att få till...

Ha en fin helg du också.

mitt skärgårdsliv sa...

Ja tänk så mycket fina tapeter det finns. Om man skulle kunna tapetsera oftare hemma (visst kan man men undras vad mannen i huset skulle säga) hi hi. Trevlig helg!

SussiLi sa...

Kanonfint, tapeter kan göra så mycket och man behöver ju inte klä ett helt rum.

Paris...fler som älskar denna stad:)))

Kramar från AnneLi...SussiLi...

märta sa...

Skulle vilja tapetsera om på flera ställen i huset, men var finns tiden till det.
Ha en skön helg!
Märta