C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 26 oktober 2009

Hemmakontoret

Idag visar jag lite detaljer från mitt skrivbord och hyllor. Det står en sliten byst och en doftpelargon i fönstret.
Lampan är från Tine K och har en mörkbrun träfot med cremefärgad veckad skärm. Tavlan och de små trådkorgarna är från House Doctor och finns i min butik.

Även burk i plåt från C´est la vie.


Kram / Lina

1 kommentar:

Brunkullan med Mosipperötter sa...

Å de där korgarna gillar jag så mycket! Så fint du verkar ha!

Längtar tills renoveringsturen kommer till min lilla kontorshörna på övervåningen (kommer dröja dessvärre!).
Ack vilka drömmar jag har för den:)

Susanne