C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

onsdag 28 oktober 2009

Heather did a bat bat-thing...




Jag är förälskad. Förälskad i en liten läskig men också rosenrasande SÖT liten bat-flicka som heter Betty Boo.
Fantastiska Heather delar här med sig av mönsterkit så du kan sy en själv! Sätt igång och fira Halloween!
Heathers blog och presentation av Betty Boo finner du här. Mönster till Betty Boo finner du här.

Lycka till!

Och syr du en, glöm inte att visa mig en bild :o)
Och gärna Heather med förstås.
Kram / Lina

bilder lånade från heathers blog

1 kommentar:

livet på utanäs sa...

Den där var ju en ruggig typ som jag genast fick lust att sy , om jag börjar nu så kanske den är klar till nästa år :)

Ha det gott !
Sussi O