C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 21 september 2009

Vinnaren är....

En liten kruka jag gjort i betong, på kursen hos Piri-Piri.

I fredags kom magasin nr 5 ut av Jeanne d´arc Living. Vi fick dock endast hem 20 ex av någon konstig anledning så vi avvaktar svar från dem när resten kommer. Håll ut!
Idga kom dessutom massa fint hem från Ib Laursen och dessutom en mängd nya grejer från helt nya leverantörer. I dagarna kan ni finna dem under Nya produkter... i butiken. Välkommen in!

Vinnaren i utlottningen av tvålar som pågick i helgen är avgjord. Av de 15 små lappar som min lilla dotter drog 1 st av, blev vinnaren:
Linda S i Vetlanda!

Grattis Linda!!!

Vi hörs på mailen å så kommer de sköna tvålarna vilken dag som helst.

Håll utkik efter fler utlottningar och andra erbjudanden.
Pssst, håll utkik i butiken och bloggen i veckan... det blir fraktfritt en hel dag på alla beställnngar!! Bara för att vi firar vår födelsedag :o)
Ha en fin kväll!
Kram / Lina

1 kommentar:

Lindas vackra rum sa...

Jippie!! Tjohoo!
Oj, vilken trevlig överraskning och vad förvånad jag blev! Jag som ärligt talat ALDRIG brukar vinna något! :)

Tack SNÄLLA för de underbara tvålarna, och ge din lilla dotter en STOR kram från mig!

Många varma kramar
från Linda/VINNAREN!