C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

lördag 12 september 2009

Kärlek i betong





Jag visste att jag skulle älska att
forma i betong.
Detta är mina allra första försök och jag
tycker så mycket om dem,
speciellt ihop med ljuv lavendel, plockade i min trädgård.
Här är några av de små alster jag fick ihop.
Nästa gång ska jag skaka dem mer så
de små luftbubblorna försvinner och inte bildar lika många småhål.
Men jag tycker de fick en schysst patina, de ser lite gamla ut.
Tack Lena för ett par kreativa,
lärorika och inspirerande kvällar.
Kika in hos Lena på Piri-Piri här!

Jag måste oxå passa på att berätta att "Linda-Nostalgi och Rosor" hälsade på igår eftermiddag när hon skulle hämta lite varor i mitt lager. Så festligt att vi känner L båda två. Vad världen är liten! Ser fram emot en fika på Spaaks nästa gång vi ses och hoppas du har en fin helg.

Ha en skön lördagkväll och solig söndag allihop,
Kram / Lina

7 kommentarer:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Hej Vännen!!

Ahhh vi skrattade gott jag och Lisa i går och satt och pratade om hur mysigt ni har de, såå härlig tomt och huset bakom...

Jag ser verkligen fram mot ett fika besök på spaaks...

Just nu kikar vi på Narnia och dippar grönsaker ;D
Må bäst med familjen, så söta..

Kraam kram Linda

Matilda K sa...

Hej Lina,

tack för besöket! Vilken jätetfin blogg du har, härligt med mycket färg och månfa vackra bilder. Har sett din butik lite här och var i olika sammanhang, får ta och besöka den snart tror jag...

Fortsatt trevlig helg och kram
Matilda K

Matilda K sa...

Har inte druckit en massa vin men man skulle kunna tro det, är jättetrött och tittade visst inte igenom vad jag nyss skrev innan jag klickade på skicka, haha : )
Matilda K

Nordingården sa...

Vilken kreativ kvinna du är, du är ju redan betongproffs!!! Sen har du alltid vackra annonsbilder för din vackra butik...

Du, jag har bytt blogg!!!

Mari, fd Guldkant på Livet

Hanna sa...

Så vackra hjärtan.
Hanna

Inredningsfrun sa...

Vilken söt blogg jag hamnade på!!! Å oj så vackert det blev - betong är härligt!!! Tack för titten!!

Kram från en blogare till en annan :-)

// Inredningsfrun

catthie sa...

hej
hittade hit till dig,
fin blogg jag kikar gärna in igen :o)
Catthie