C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 4 september 2009

Inspiration från Formex

Jag är lite sen att visa bilderna jag tog på mässan,
men det har redan kommit hem så mycket fint till butiken att tiden inte räcker till.
I dagsläget har det lagts ut över 80 nya artiklar i butiken!
Kika in: C´est la vie
Fler kommer under hösten !


I välkomsthallen på mässan fanns en gammal tågstation uppbyggd och där inne fanns olika rum med denna vackra och mycket inspirerande inredning!




Säsongens tema med vintage travel är
för mig helt underbart så denna mässa var den bästa hittills.
Produkter var bland annat från Oddbirds,
Olsson & Jensen, PB Home, On interiör, Vintage by
och många många fler som ni även hittar i min butik.

Välkommen in!
Kram / Lina

3 kommentarer:

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Ser ju jättehärligt ut!! Verkligen inspirerande!! Hoppas att få åka på den mässan nån gång!!

Ha en Myyysig fredags kväll!
~~~Kramelikramis ♥ MammaMillis~~

p.s..TÄVLING HOS MIG-Välkommen!!

Fifi Flowers sa...

Ooooh I love everything... FAB photos!!!

It's a house sa...

Tack söta du för dina goa kommentarer inne hos mig! Jag blir så glad om jag kan inspirera!!! Jag fick tyvärr prioritera bort formex i år, synd för jag tror att jag hade gillat vintage temat, men men man kan ju inte hinna allt. Jag får längta till nästa år istället.

Kram