C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 14 september 2009

Hurra hurra hurra hurra

bild lånad från amerikansk tårtsajt

Idag vill jag gratulera min kära vän Julia på hennes dag.
Hennes ljuva blogg finner du här.

Och så vill jag gratulera lilla Ella, som fyller 2 år i dagarna!
Hoppas du får mycket god tårta, vi ses snart.

Varma sommarkramar från mig!

Julia, du vet att jag finns här och jag tänker på dig idag.


Din vän, Lina

1 kommentar:

Julia sa...

Tack sötaste raraste du!

Jag börjar komma i fas nu. Förbereder mig för samtal samt en del arbete ikväll. Men visst, jag lovar att njuta lite också.

Laxpaket i ugnen, honungsrostade rotsaker. Efterrätt våfflor med hjortronsylt och grädde. Jag har ett grymt bra recept på våfflor.
Jag fick finaste koftan från Carlos, visar den nog nästan i bloggen någon dag så fin är den :)

Kram och tack för ditt stöd!

Julia