C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 17 september 2009

Höstnyheter i butiken & UTLOTTNING!

Vackra små kort i låda.

Trälåda för blommor, eller förvara plädar i...

Vinlåda - fast vad fin den blev med majskolvar, citron och fikon.

Korg med tvålar. Foton C´est la vie

Äntligen har det kommit saker jag väntat mycket länge på att kunna ta in.
Det ovan har jag handlat till mig själv och flera av sakerna återfinner ni såklart i butiken så snart jag hinner lägga ut dem.

Varje dag är precis lika rolig som för ett år sedan. Det har redan gått 1 år sedan vi startade nätbutiken C´est la vie Home och massor har hänt sedan dess. Det allra allra bästa har varit att få träffa så många likasinnade och inredningstokiga nya vänner! Aldrig hade jag eller vi trott att det skulle bli så fantastiskt kul som det är. Vi hoppas att du även i fortsättningen ska följa oss och vara med på resan. Resan in på 2010-talet med massor av nya produkter och ett härligt nyår!

Utlottning - C´est la vie firar 1 år.
Under september månad kommer vi ha flera utlottningar för att fira vår födelsedag!
I första utlottningen kan du få väldoftande ljuva kubtvålar.
Oliv, lavendel, ros och mandelmjölk.
För att delta behöver du göra 2 saker förutom att
skriva ett inlägg här i bloggen, för att anmäla dig.
1. Länka till denna blogg i din blogg samt skriv
utlottning hos C´est la vie.
Använd gärna bilden på tvålarna i din blogg.

2. Använd loggan högst upp i detta inlägg,
och länka till www.cestlavie.se/shop från din blogg.
den ska ligga i högersidan i bloggen.
Har du ingen blogg, maila 4 av dina vänner och tipsa om vår butik.
Du har chansen att vara med fram t o m den 20 september.
Vinnaren får ett mail från oss senast den 21 september.
Lycka till!

Kram / Lina

10 kommentarer:

Harmoni og nostalgi - Den Hvite Rose sa...

Hei. Jeg vil gjerne være med på utlodning. Har lagt meg til som følger, har laget link både til din utlodning og til shopen. Håper jeg vinner. Klem Jorunn

Elsa och Helena sa...

Nu är jag med på utlottningen. Min dotter har hjälpt mig att länka, så nu kan jag det oxå. Vill gärna vinna en doftande tvål.
Hälsar Helena

Lindas vackra rum sa...

Hejsan!
Självklart vill jag vinna dessa härliga tvålar och har länkat till tävlingen samt till er web-shop! :)

Nu ska jag ta mig en titt på nyheterna i web-shopen!

Ha en härlig helg!
Kramar, Linda

Eddan sa...

Grattis till 1-åringen ;-)! Tiden går verkligen fort!

Jag är gärna med i utlottningen och har länkat till webbutiken (hade länk sedan tidigare) och har även länkat till tävlingen.

Må så gott!

Kram från Anette

evamar - tävlingsblogg sa...

Jag är gärna med. Kan inte bildlänka i högerspalten men har skrivit ett inlägg och textlänkat i högerspalten.

Länk finns här:

http://evamar.blogg.se/2009/september/tval-20-september.html

Jessie sa...

Åh Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla! =) Kan inte bildlänka i högerspalten men har länkat i ett inlägg och textlänkat i högerspalten.

Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-tvalar.html#comment

Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

Ha det så bra!
/Jessica

Kashaya sa...

Är med och har länkat här

http://kashayatavlar.blogspot.com/2009/09/tavla-om-tval.html

Två systrar sa...

Hejsan och Grattis på 1-årsdagen! Har du funderat att starta en fysisk butik också? Kram C&M

suss sa...

Hurra hurra,
på din 1-års da'

Jag har mailat vänner och hoppas på tur i tävlingen! Vore kul med en ljuvlig tvål!
= )

Helena / Franska Liljan sa...

Jag är jättegärna med & tävlar. Kan inte bildlänka i högerspalten men har skrivit ett inlägg om er med bilder och textlänkat i högerspalten.

Länk finns här:

http://franskaliljan.blogg.se/2009/september/boken-har-kommit.html