C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

torsdag 24 september 2009

Födelsdagskalas fredagen den 25 september













Underbara foton: dans ma maison

Butiken C´est la vie Home firar 1 år och kalaset fortsätter.
Nu firar vi hela fredagen den 25 september med att erbjuda dig som kund FRAKTFRITT hela dagen! (med start kl 8) Välkommen in!

(Kunder från utlandet betalar ordinariefraktpris minus 69 sek)

Missa inte att vinna något från Nougat London, sista chansen idag. Regler se här!

Välkommen in i butiken!

Trevlig helg,
Lina

2 kommentarer:

Randi sa...

Stort GRATTIS på 1-årsdagen. Visst går tiden fort. Jag vill önska dig fortsatt framgång med din underbara butik.

Magdalena Ahlberg sa...

Grattis på 1-årsdagen Lina! fort går det :-) Trevlig helg!