C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

fredag 25 september 2009

En känsla av tomhet













Foto:Pampille

Idag är en helt vanlig fredag.
Jag var o hämtade sushi. Soligt o varmt o skönt. Satt ute och njöt av vädret.
På väg hem fattade jag inte varför jag inte känner mig glad.
Känner mig ledsen.
Nu vet jag.
Jag fick lite tid att känna efter o fundera.
Det är ju du!
Du ska flytta.
Kanske inte just idag. Men sen. Snart.
Det är därför.
Som jag känner mig ledsen.
Fy. Man tror man har all tid i världen för allt o alla. Träffas och göra roliga saker, det hinner vi. Sen.
Och så går tiden. Nej fel, den flyger!
Och så rätt var det är händer nåt. Något man inte räknat med. Du ska flytta.
Blä.
Jobbig känsla.
Men nu vet jag i alla fall. Varför jag är ledsen inuti.
Du ska flytta.
Och nu vet du.
Att jag är ledsen.

Din vän för alltid och för evigt,
Lina


Missa inte att vi har erbjudande i butiken, se inlägg nedan. Fraktfritt hela dagen!

1 kommentar:

Nostalgi och Rosor/ Linda sa...

Men gu Lina va sött du skrivit till någon...


Jag hoppas jag eller L kan komma och hämta magasinet snart....

Kraaam kram vännen
Nostalgi och rosor Linda