C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

måndag 28 september 2009

Butikens 1-årsdag


















Foto från favoritfotobloggen un coeur en provence

Hej alla kära kunder och vänner!
Vilken otrolig helg och födelsdagsfirande. Jag trodde aldrig att det skulle bli så många som det blev som passade på att handla när vi firade i dagarna tre.
Ni var många som blev glada att vi förlängde fraktfira dagarna. :o)
Och vad roligt att så många komma ut hit och hämtade sina paket och kika på ännu mer varor. Kul att få se er på riktigt.

Tack alla ni som grattat oss runt om i landet och som shoppat loss till max i helgen!

Höll på att glömma: Nu finns boken Romantiska Hem & Inspiration i vitt i lager igen. Fåtal ex kvar.

Ha en underbar ny vecka,
Kram / Lina

Hoppas ni har förståelse för att det tar ett par dagar extra att få ert paket just nu, då vi packar för fullt!

1 kommentar:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Grattis grattis:)

Kram Annica