C´est la vie

Välkommen till mig!
C´est la vie är en plats där jag samlar inspiration, skriver om min vardag och ibland om butiken med samma namn.

Skriv gärna en hälsning innan du går så blir jag glad!

♥ Lina ♥

tisdag 25 augusti 2009

Tillbaks i stan...

foto C´est la vie

Hej alla!
Efter sommarens ledighet och resor i Europa är vi nu tillbaks i stan.
Veckorna i torpet var sköna och nu är det spännande att vara hemma igen och fixa i trädgården. Ska plantera hallon, björnbär och blåbär tror jag. Blir lite grävande men det är roligt att se förändringen. Vi har lagt ny grusgång och ändrat om en massa som ni snart ska få se.
Den fina fåtöljen i bästa Laura Ashley-stil, är från en av våra leverantörer och står hemma i vårt vardagsrum. Den går att beställa men är inte upplagd än i butiken. Maila om du har frågor.
Idag kom även en hel del nya varor till butiken och fler blir det. Mässan startar på torsdag så det blir långa dagar med möten med trevliga människor i dagarna 4.
Ha en fin vecka! Kramar Lina

3 kommentarer:

Sussi's värld sa...

Låter som du haft en härlig sommar och att du har fullt av spännande projekt inför hösten.
Vilken underbar liten karamell fåröljen är:-)
Kramar

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

Velcome back!!!
Underbar sommar!!
ja vi ska plantera buskblåbär hemma ..spännande!

kramelikramisar millemamma♥

petrified in pink (Petra) sa...

Hej, låter som om du haft en härlig sommar! Själva har vi haft riktigt uruselt väder (inget man är van vid på västkusten:-) men att vara ledig är alltid härligt!

Jag ska till Formex imorgon och ser att du ska vara där också. Kanske hinner vi ses en snabbis? Hör av dig om du hinner!

Kram Petra